یک مشت مزخرفات...

همه تفکرات، توهمات، احساسات و کلا مزخرفاتی که توی فکرم و دلم وول می خوره...

۱۳۸۹ اردیبهشت ۱, چهارشنبه

همه چی آرومه...

همه چیز بطرز وحشتناک و خیره کننده ای آرومه!
آرومترین حالت در این چند سال اخیر!
و تنها نکته قابل تأمل وجود لکه ابری است ساخته خودم که بر این آرامش سایه افکنده.

***

آرامشی کاذب فرا گرفته اطراف مرا،
و من غرق در لذت این آرامشم!

در چنین فضایی که آرامش دارای بیشترین سهم از دنیای اطراف من است،
وجود لکه ای ابر، ساخته و پرداخته اشتباهات ناشی از رفتار نادرست ِ من،
 تنها نکته مبهم فضا اطراف من است.

و من برای هرچه بهتر و دلچسب تر کردن این فضا قادر به انجام هر کاری هستم.
و تمامی ابهاماتی را که باعث بوجود آمدن این لکه ابر در آسمان آرامش من شده را بر طرف خواهم کرد.
و نزدیکتر خواهم شد به تمام چیزهای ستودنی و آرامشی ابدی!

"باشد که موفقیت از آن ِ من باشد"

پ ن:من می فهممت، درکت می کنم، می میرم اگه ترکت بکنم، احساس تورو حسِش می کنم، داغونه دلت، درستش می کنم!
1/2/89
سپید

5 نظر:

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی