یک مشت مزخرفات...

همه تفکرات، توهمات، احساسات و کلا مزخرفاتی که توی فکرم و دلم وول می خوره...

۱۳۸۸ اسفند ۱۲, چهارشنبه

ساعت 21 و 13 ثانیه

چهار سال پیش...
تحویل سال حول و حوش 9 شب بود،
یادمه باکسی بودم اون روزا که اصلا دوستش نداشتم و به قول رفقا رفع کدی بود برام
و کسی رو که دوستش داشتم با کس دیگه ای بود!
چند ساعت قبل از تحویل رو به یاد ایام گذشته و بنا بر یک رسم قدیمی که با خودم داشتم همیشه با کسی می گذروندم که دوستش داشتم و اون سال رو با کسی گذروندم که دوستش نداشتم و به فکر اون کسی که دوستش داشتم!
دو سال پیش...
لحظه تحویل سال طرفای ظهر بود،
من شب قبلش رو در کنار یک آدم جدید که یه حس جدید و دوست داشتنی داشتم بهش در کنار چندتا از بهترین از دوستام گذروندم و یکی از بهترین شب های زندگیم شد!
یک سال پیش...
هیچ حسی نداشتم،
قبل از تحویل سال رو اصلا یادم نیست
و لحظه تحویل سال رو کنار خانواده ام مثل هر سال گذروندم فقط با یک بغض گنده تو گلوم!
امسال...
بی صبرانه منتظر لحظه تحویل سالم و از الان بوی عید رو حس می کنم،
می خوام ساعت های قبل از تحویل سال رو فقط با خودم بگذرونم
و برای داشتن یک سال خوب برای خودم و مردم کشورم که عاشقشونم، بیشتر از قبل دعا کنم
پ ن: این پست هیچ ربطی به عید نداره فقط یک یادآوری برای خودمِ که یکسری عادت ها رو بریزم دور
11/12/88
سپید

3 نظر:

  • در ۱۲ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۵:۱۱, Anonymous ناشناس گفت...

    وقتي چند سال هر روزش برات يك سال باشه و اونيكه دوستش داري مال تو نباشه و هر لحظه فكر كردن بهش برات درد باشه و درد باشه و درد...

    اما دلت رو به اين خوش كني كه اعصاب درد و لذت از يك جا رد ميشن ...

    حتي اگر شيرازه كتاب شازده كوچولوت مثل بند بند وجودت از هم پاشيده شده باشه...

    يا حتي اگر قطعات فلوت رو با پيانو اجرا كني كه حس مشتركي داشته باشيد و انگشتات سر اجراي گليساندوها يك ماه از درد نقش چوب خشك رو بازي كنن...

    نه سال تحويلي برات ميمونه نه آرزويي ...

    فقط اينكه اون مال تو باشه و بس...


    ...

     
  • در ۱۳ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱:۰۷, Blogger Sunny گفت...

    قشنگ بود
    :)

     
  • در ۳ فروردین ۱۳۸۹ ساعت ۱:۳۰, Anonymous طناز گفت...

    همون بهتر که خودت باشی و خودت
    .
    این روزا هیشکی به فکر اون یکی نیست
    حتی نزدیکترین دوست
    .


    وقتی آدم با خودش خوش باشه
    بهترین نعمته

     

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی