یک مشت مزخرفات...

همه تفکرات، توهمات، احساسات و کلا مزخرفاتی که توی فکرم و دلم وول می خوره...

۱۳۸۹ فروردین ۱, یکشنبه

موج!


تاریکیِ شب،



دمدمای تحویل سال!



موجهایی که به شن های ساحل بر خورد می کردند،



لحظاتی که در سکوت شب ثانیه به ثانیه نزدیکتر می شدند به لحظه تحویل سال!






من بودم وشب و تاریکی و موجهای گریزانِ دریاو خدایی که از همیشه نزدیکتر بود به من در آن لحظات پایانی سال!



ایستاده بر شن های خیس ساحل روبروی موجهای دریا،

تمام اتفاقات سالی که چند لحظه ای بیش به پایانش نمانده از جلوی چشمانم عبور می کرد!

تک تک روزها و تک تک اتفاقها!

در آن چند لحظه باقی مانده از سال من و موجها در این یادآوری سالی که در گذر بود با هم و کنار هم بودیم!

و در آن سکوت تنها صدای موجهای ساحل همراه من بود تا شروع سال جدید...

یا مقلب القلوب و ...




خدایی که هنوز حس می کنم بزرگیت رو، خدایی که با همه بزرگی و مهربونیت تو سالی گه گذشت زیاد با من نبودی،

با اینکه تو سالی گه گذشت بدترین اتفاقاییی که می شد برای من و مردمم افتاد،

ولی بازهم شکرررررررررررر!!! چون حتی تو بدترین لحظات هم حضورت رو او دور دورا حس کردم که اگه نبودی تحمل خیلی چیزها برام غیر قابل تحمل می شد!

من امسالم رو کنار دریا و با موجهای ساحل شروع کردم،

یک سال کاملا متفاوت با همه سالها!

ازت بهترین ها رو برای همه مردمم و همه کسایی که دوستشون دارم می خوام! روزهایی پر از شادی و سلامتی برای همه!


و ازت می خوام توی سال 89 خیلی کمکم کنی که به او تغییری که می خوام برسم که تو بیشتر از همه می تونی کمک کنی که به اون تغییری که می خوام و براش تلاش می کنم برسم که دوباره بتونم خودم باشم!

کمکم کن که دوباره سپیده باشم! به قول علی یه سپیده واقعی با همه کثافت کاریاش!





پ ن: به قول علی یه سپیده واقعی با همه کثافت کاریاش!

پ ن: امسال می خوام فقط خودم باشم!

1/1/89

سپید

5 نظر:

  • در ۳ فروردین ۱۳۸۹ ساعت ۱:۳۵, Anonymous طناز گفت...

    امسال یه سال فوق العادس سپید
    ببین کی گفتم

    بهترینا مال ماست

    ....


    خوش به حالت که کنار دریا بودی سال تحویل
    هشتاد و نهت هم انشالله دریایی باشه :*

     
  • در ۳ فروردین ۱۳۸۹ ساعت ۱:۴۴, Blogger Unknown گفت...

    اون که گاو بود اینجوری مون کرد. این که ببره... خدا به خیر کنه. ولی ما خودمون باشیم کافی نیست به نظر من، کاش اول خودمون بشیم بعد یه خود درست حسابی در بیاریم از توش.
    امیدوارم

     
  • در ۳ فروردین ۱۳۸۹ ساعت ۱:۵۰, Blogger Unknown گفت...

    هم خویش را بیگانه کن هم خانه را ویرانه کن - وانگه بیا با عاشقان همخامه شو همخانه شو

     
  • در ۴ فروردین ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۰۹, Blogger مهسا نعمت گفت...

    آمیـــــن
    :*


    وبلاگتو تازه دیدم و کلی خوشحال شدم
    :X
    به لیست وبلاگام خوش آمدی

     
  • در ۵ فروردین ۱۳۸۹ ساعت ۲۳:۰۳, Blogger هـ. ز.ز. گفت...

    سپیده خوش به حالت... چقدر کونم سوخت که سال رو دم ساحل شروع نکردم.
    امیدوارم دلت به وسعت دریا باشه.
    گذاشتمت تو لیست بلاگم.

     

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی