یک مشت مزخرفات...

همه تفکرات، توهمات، احساسات و کلا مزخرفاتی که توی فکرم و دلم وول می خوره...

۱۳۸۹ خرداد ۹, یکشنبه

دل بازيگوشِ من تازگيا بَلاشده...

دلي داشتم روزگاري،
دلي داشتم سالم، سرخ، پراز عشق و محبت و پر از شور جواني،
آماده براي عشق ورزيدن.


طي سالها، هركس كه ره يافت به اين دل
و اين دل، دل بسته اش شد، تكه ای از آن را با خود برد و اگر نتواست تكه‌اي با خود ببرد، زخمي زد و رفت.


اكنون...
بعد از گذشت همه‌ي اين سال‌ها،
دلي كه بر جاي مانده، دلي است تكه تكه و زخمي،
دلي كه تك به تك ِ زخم‌هاي باقي مانده بر آن نشان از روزگار جواني و دل‌بستگي‌هایي كودكانه دارد.

دل من،
دلي كه بي وفايي كردن را از بي وفايي‌ها آموخت،
عاقل گشته!!!

دلي كه عاقل شده بود، دلي كه آرام شده بود وسربه‌زير، دلي كه پاي به ميان‌سالي گذارده بود،
چندي است ياد دوران كودكي و نوجواني افتاده!
دلي شده بي وفا و هوسباز كه هرروز عشقي جديد و زود گذر را طلب مي كند!

و من عاجزم از كنترل اين دل كه بازيگوش شده و هوسباز.

پ ن: شاعر مي گه كه : پيرانه سرم شور (عشق؟) جواني بسر افتاد!!! شده وصف حال من!
پ ن: Shame on U sepide

9/3/89
سپيد

10 نظر:

  • در ۹ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۲۰:۳۷, Anonymous سما گفت...

    آخ سپيده من پارسال پيارسال ها همچين دلي داشتم
    اتفاق مي افتاد كه در يك روز 2-3 بار عاشق بشم
    ((:
    باهاش مدارا كردم خوب شد ولي
    الان كلا نميشه
    (:

     
  • در ۹ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۲۱:۰۷, Blogger مهسا نعمت گفت...

    سعی کن اینجوری نباشه
    یه جایی، یه وقتی، یه جور بدجوری می زنن تو حالت!
    اینو از کسی که تجربه داره تو این زمینه بپرس

     
  • در ۱۰ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰:۰۳, Blogger ghazaleh گفت...

    این دل دیگه دل نیست
    خرده شیشیه شده
    که با چسب به هم چسبوندیمش !! ء


    دل تو آزاد بزار
    اما مواظبش باش :*

     
  • در ۱۰ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱:۵۳, Anonymous سروش گفت...

    فکر کنم من هم

     
  • در ۱۰ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۳:۱۰, Anonymous من گفت...

    سپید جووووون
    آی گفتی
    آی

     
  • در ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۲۰:۴۴, Anonymous رها گفت...

    سلام!!
    قشنگ بود!!

    ميگم اين پست پايينيت خيلي جالب بود!!
    چه خواباي رمانتيک و قشنگي ميبيني!!!:-D

    نه به خواباي ما نه به خواباي شما !!!:-)

    وب ما هم بياين!!تازه تاسيسه ..ولي..

     
  • در ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۲:۱۴, Anonymous هـ. ز.ز. گفت...

    اولا که کامنت دادنم درست شد.
    این از این...
    ثانیاً که حواست باشه خودت رو پیرزن جلوه ندی که مام لاجرم پیرمرد می‌شیما!
    دختر تو در اوج جوانی این حرفا چی‌ئه می‌زنی؟
    بگم شیم آن یو که به خودت می‌گی شیم آن یو؟
    :*

     
  • در ۱۲ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۲۲:۲۴, Blogger نیلو مورچه گفت...

    آخ گفتی ! من فکر میکردم مال من اینجوریه فقط !
    خوشحالم که تنها نیستم !:دی
    یه وقتایی انقدر از این بابت خوشحالم اما یه موقعهایی دووس دارم عاشق بشم مثه اون روزا که دستام یخ میکردو دلم به تاپ و توپ می افتاد !

     
  • در ۱۳ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۹:۰۰, Anonymous بهترين گفت...

    با من اينجوري نباشي آآآآآآ ...

     
  • در ۲۲ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۸:۱۶, Blogger Rasool گفت...

    دلو برای همین جور کاراست که به آدم دادن. دل سر به زیر و عاقل که به درد نمی خوره. دل ، اون دلیه که جوون و شیطون باشه. اینو از کسی که ی ِ پاش لب ((اسمشو نبر))ه بشنو.

     

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی