یک مشت مزخرفات...

همه تفکرات، توهمات، احساسات و کلا مزخرفاتی که توی فکرم و دلم وول می خوره...

۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۶, یکشنبه

خراب ِ خراب...

برق ِ رفته و تاریکی و نور شمع  نم ِ بارون اگه آدمو شاعر نکنه حتما کُس خل می کنه!
هرچه قدر هم که کُس خُل باشی تو این تاریکی، زیر نور شمع با نم نم بارون وقتی اون ته تهای دلت هنوز تنگ باشه، و هر چقدر هم همیشه سعی کنی که به دلتنگیهات فکر نکنی و هرچقدر هم که موفق باشی! دیگه وقتی شب باشه و برق ها هم رفته باشه  نم بارونی هم زده باشه و تو تاریکی با نور شمع تنها باشی، هرچقدر هم که سعی کنی، فایده نداره! دلتنگیات می زنه بالا!
حالا تو این تاریکیِ بارونی، زیر نور شمع وقتی که دیگه دلت تنگه ِ تنگه، چندتا موزیک پُر از خاطره کافیه که دیگه خراب ِ خراب شی.

***

یه وقتایی دوست دارم تو تنهایی خودم خراب ِخراب شم. برم بشینم گوشه بالکن، خودمو فندکم و چندتا موزیک خوب، اگه پِیکی هم زده باشم که چه بهتر.
همون گوشه همیشگی بالکن بشینم و سیگار بکشم، موزیک گوش بدم، خیره بشم به آسمون و فقط فکر کنم.
فکر کنم به همه دلتنگی هام، دل تنگیهام واسه همه اونایی که خیلی دورن از قلبم و ذهنم، به تمام اون چیزایی که فکر کردن بهشون قدغن ِ، به همه این ها فکر کنم و داغون بشم، داغون ِ داغون...
یه وقتایی، فقط "یه وقتایی"! داغون شدن هم عالمی داره واسه خودش!
26/2/89
سپید

5 نظر:

  • در ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۲۰:۰۰, Anonymous سما گفت...

    دلتنگ شدن واسه كسايي كه دل ندارن
    يا اگرم دارن دلشون با تو نيس
    ..........
    ....
    ...
    ..
    .

     
  • در ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۲۰:۰۸, Blogger مهسا نعمت گفت...

    خوش به حالت که یه جایی رو داری که وقتی داغون شدی بری و فکر کنی
    سخته وقتی داغونی باید با دیگران باشی و یه لبخند مضحک هم داشته باشی

     
  • در ۲۷ اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰:۳۸, Anonymous behtariiiiiiiiin :) گفت...

    vaghti ke shab delet tang boodO fandak be dast gOoshe balkon neshaste boOdio shayadam ye peyki zade boOdi ... ye negah be mah bOkon shayad az tarafe kasi barat peygham dashte bashe :X

     
  • در ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰:۲۳, Blogger Unknown گفت...

    سما جون کاشکی این دلا تنگ نمی شد
    مهسا این لب خنده که همیشه باید باشه انگار دیگه حک شده رو صورت

    !!!behtariiiiiiiiin
    چه بهتره که آدما به جای پیغام فرستادن واسه ماه از روش های جدیدتر و منطقی تر استفاده کنن که مطمئن باشن به طرف می رسه
    بشتر وقتها از بالکن من ماه دیده نمی شه

     
  • در ۲۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۹:۲۱, Anonymous یاسمن گفت...

    خیلی وقته که خیلی دلم می خواد دلمو بزنم به دریا و برم گوشه ی بالکن بشینم و سیگار بکشم و بادخنک بخوره تو صورتم و فک کنم و فک کنم و تو دلم بخندمو گریه کنم و به یاد بیارم و داغون بشم
    شاید جراتشو ندارم
    ولی بد جوری دلم هواشو کرده

     

ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]

<< صفحهٔ اصلی